Filtry stożkowe BMC do bezpośredniego wlotu powietrza mogą być montowane w większości typów silników po usunięciu oryginalnego airboxa. Filtry stożkowe BMC do bezpośredniego wlotu powietrza są produkowane z charakterystycznej czerwonej gumy, dzięki której połączenie wlotu powietrza jest szczególnie odporne na obciążenia silnika i wysoką temperaturę, nie ulegając deformacjom spowodowanym wysoką temperaturą. Specjalna siatka filtrująca pozwala na produkcję filtrów o mocy do 700 KM bez problemów związanych z odkształceniem filtra. Filtry stożkowe BMC są dostępne w dwóch wersjach: SA (Single Air) z prostym bocznym przepływem powietrza - dostępne w wersjach z blatem węglowym, blatem metalowym i blatem z tworzywa sztucznego; TW (Twin Air) z centralnym i bocznym przepływem powietrza - dostępne w wersjach z blatem metalowym i blatem z tworzywa sztucznego. Właściwości techniczne Filtry pojedyncze Kołnierze 1 Długość kołnierza (mm) 18 Średnica wewnętrzna kołnierza ø1 (mm) 55 Wysokość - H2 (mm) 138 Wysokość - H1 (mm) 120 Długość zewnętrzna podstawy A (mm) 102 Szerokość zewnętrzna podstawy B (mm) 75 Długość odsadzenia (mm) 9.5 Szerokość odsunięcia C (mm) 4 w lewo Materiał blatu - wykończenie Metal