loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności DotPay

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

dotpay

Raty dotpay

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:
BAJAJ PULSAR NS 200 ZÓŁTY
  • Producent: BAJAJ
  • Model: PULSAR200ZOLTY
Cena: 10999,00 PLN
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu
  • Filmy video

SILNIK

undefined
  • Typ
    silnik 3-świecowy, 4-zaworowy DTS-i 200cm3
  • Moc maksymalna
    24.5 / 9750 (KM - obr/min.)
  • Maksymalny moment obrotowy
    18.3 / 8000 (Nm - obr/min.)
  • Prędkość maksymalna
    140.8 km/h
  • Pojemność skokowa
    199.5cm3

 

POJAZD

Vehicle
  • Rozstaw osi
    1355 mm
  • Długość x Szerokość x Wysokość
    1999 mm x 1114 mm x 765 mm
  • Prześwit
    157 mm
  • Zawieszenie - przód
    Teleskopowe, z tuleją ślizgową
  • Masa własna
    165 Kg
  • Zbiornik paliwa (rezerwa / zużywalne)
    13 L
  • Zawieszenie - tył
    Pojedynczy amortyzator (typu monoshock) Nitrox ze ze zbiornikiem

HAMULCE I OPONY

undefined
  • Rodzaj hamulca - przód
    Jednokanałowy ABS, tarcza o śred. 300mm
  • Wymiar hamulca przód
    Tarcza o śred. 300mm
  • Opona - przód
    100/80 - 17, 52 P, bezdętkowa
  • Rodzaj hamulca - tył
    tarczowy jednotłoczkowy
  • Wymiar hamulca tył
    Tarcza o śred. 230mm
  • Opona - tył
    130/70 - 17, 62 P, Bezdętkowa

ELEKTRYKA

undefined
  • Układ
    12 V Full DC MF
  • Przedni reflektor (światła mijania)
    Projektor świateł mijania 55 W
  • Przedni reflektor (światła drogowe)
    Projektor świateł mijania 65 W

Pulsar RS 200

Ten motocykl, to najszybszy Pulsar w historii marki. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu zaawansowanej technologii, poznasz za jego sterami smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowany na nowo i od podstaw Pulsar RS 200, mimo niewielkiej pojemności, pozwala wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na która składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe, układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu oraz układem ABS. Wszystko to sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję.  Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów – czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 ma wszelkie predyspozycje, by razem z Tobą wznieść się na nowy pułap motocyklowej przygody. Pulsar RS 200 to motocykl, który wyznacza nowe trendy i pokazuje, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Wystarczy odkręcić gaz i od razu poczuć pikantny charakter najszybszego z Pulsarów.

Niewielka pojemność i wysoka dynamika? Jak to możliwe? Za tym fenomenem stoi rewolucyjna technologia cyfrowego zapłonu, opartego aż o trzy świece, dodatkowo wspierana przez 4-zaworową głowicę z rozrządem SOHC oraz dbające o stabilne warunki pracy chłodzenie cieczą, co w połączeniu układem elektronicznego wtrysku paliwa zapewnia niespotykany dotychczas ładunek mocy jednostkowej przy jednoczesnym wydajnym spalaniu. Efektem tych zabiegów jest moc 24,5 KM przy 9500obr/min oraz moment obrotowy 18,6Nm przy 8000obr/min z pojemności 199,5 cm3.

Pulsar RS 200 jest nie do zatrzymania, gdy chodzi o osiągi. Układ korbowo-tłokowy wspomagany jest 6-stopniową skrzynią biegów, która wprowadza dynamiczną jazdę na całkiem nowy poziom. Szybka jazda w wysokich temperaturach? Chłodzenie cieczą pozwoli zadbać o stabilne parametry pracy silnika w każdych warunkach. Jesteś głodny wrażeń? Ten model został więc stworzony specjalnie dla Ciebie.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

  • Stylowa pełna owiewka
  • Wyścigowy układ wydechowy
  • Regulowana kierownica typu clip-on
  • Stylowa deska rozdzielcza z limiterem obrotów
  • Światła tylne LED
  • Stylowe koła

Kiedy przewodzi się stawce, trzeba się również odznaczać. Jadąc na Pulsarze RS 200 nie będziesz mieć z tym najmniejszego problemu. W każdym elemencie Pulsara RS 200 można odnaleźć przemyślaną i zarazem finezyjną inżynierię, która pozwala wyprzedzić konkurencję. Pełna, aerodynamiczna owiewka nadaje maszynie niepowtarzalny i jednocześnie agresywny wygląd, który nie pozwala oderwać wzroku, gdy RS 200 przemyka obok. Wystarczy także spojrzeć na oświetlenie: tylne światła LED w technologii Crystal, nowoczesne kierunkowskazy LED, czy przednie reflektory projektorowe o wysokiej wydajności, które nie tylko zapewniają Ci widoczność na drodze, lecz olśniewają patrzących intrygując jedyną w swoim rodzaju formą. Układ wydechowy Rave z opatentowanym modułem ExhausTEC łączy w sobie design z technologią, nie tylko podkreślając sportową sylwetkę, ale także wpływając na zwiększenie potencjału drzemiącego w silniku, a tym samym ekscytujące odczucia podczas jazdy. Kierownica typu clip-on wieńczy wyścigową sylwetkę motocykla i gwarantuje motocykliście optymalną pozycję do bardziej sportowej jazdy. Wszystkie te zabiegi sprawiają, że Pulsar RS 200 jest maszyną skazaną na sukces.

BEZPIECZEŃSTWO

  • System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
  • Podwójne projektorowe światła przednie
  • Tarcze typu wave
  • Szerokie opony bezdętkowe

Niezależnie od drogi i warunków drogowych, Pulsar RS 200 potrafi zadbać o wasze wspólne bezpieczeństwo. Na jego straży stoi wydajny układ hamulcowy z zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania systemem ABS, który wyposażono w dużą wentylowaną tarczę typu wave o średnicy 300 mm z przodu oraz taki sam element o średnicy 230 mm przy tylnym kole. Za świetne wyczucie i natychmiastową reakcję na polecenia kierowcy odpowiadają zaciski i pompa hamulcowa  ByBre. Całość gwarantuje optymalne opóźnienia i bezpieczeństwo w nieprzewidywalnych sytuacjach.

Jednokanałowy układ ABS zapewnia maksymalną kontrolę nad motocyklem, co pozwala czuć się pewnie i skupić wyłącznie na dynamicznej jeździe. Dzięki tarczom typu wave, współpracującym z wydajnym układem hamulcowym, model RS200 odznacza się w swojej klasie najbardziej progresywnym hamowaniem. Podwójne światła projektorowe wydajnie oświetlają trasę nocą zapewniając szybką i bezpieczną jazdę w każdych warunkach

WYGODA

  • Ergonomiczna pozycja podczas jazdy
  • Podnóżki tylne
  • Sztywna rama podwójna (twin-spar)
  • Zintegrowane uchwyty dla pasażera
    Zawieszenie
  • Tył: Zawieszenie z pojedynczym regulowanym amortyzatorem Nitrox
  • Przód: Widelec o śr. rur 37-mm z pojedynczą tuleją ślizgową

Ustawiona w optymalnej pozycji kierownica clip-on oraz odpowiednio usytuowane podnóżki służą utrzymaniu prawidłowej pozycji na motocyklu i zapewniają wygodę tak w czasie długich, jak i krótszych przejażdżek. Nawet wkomponowane w sportową bryłę motocykla uchwyty pasażera zaprojektowano tak, aby zapewnić optymalną pozycję i komfortową jazdę, nie wpływając  jednocześnie na bezkompromisową sportową sylwetkę maszyny. U podstaw dynamiki prowadzenia RS200 leży tłoczona podwójna stalowa rama utrzymująca sztywność poprzeczną, nieodzowną nie tylko podczas pokonywania łuków, ale też przy ostrym hamowaniu bądź wyższych prędkościach. Zawieszenie oparte zostało na widelcu teleskopowym z przodu oraz posiadającym 7-stopniową regulację gazowo-olejowym amortyzatorze centralnym Nitrox, by móc dostosować RS 200 do potrzeb każdego motocyklisty.

tel. (91) 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl


GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl