loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności DotPay

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

dotpay

Raty dotpay

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:
BAJAJ DOMINAR 400 GRANAT
  • Producent: BAJAJ
  • Model: DOMINARGRANAT
Cena: 14999,00 PLN
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu
  • Filmy video

SILNIK

Engine
  • Typ
    4-zaworowy silnik DTS-i triple spark, zamknięty trysk paliwa, chłodzony płynem
  • Moc maksymalna
    35 przy 8000 (KM obr/min.)
  • Maksymalny moment obrotowy
    35 przy 6500 (Nm obr/min.)
  • Maksymalna prędkość
    148 Km/h (testowana wewnętrznie)
  • Pojemność skokowa
    373.3 cm3

POJAZD

Vehicle
  • Rozstaw osi
    1455 mm
  • Dł. x Sz. x Wys.
    2156 mm x 813 mm x 1112 mm
  • Prześwit
    157 mm
  • Zawieszenie przednie
    Teleskopowe, widelec 43mm
  • Masa własna
    182 Kg
  • Zbiornik paliwa
    13 L
  • Zawieszenie tylne
    Wielostopniowy regulowany mono shock

HAMULCE I OPONY

Tyre & Brake
  • Typ hamulca przedniego
    Dwukanałowy ABS, średnica tarczy 320
  • Rozmiar hamulca przedniego
    średnica tarczy 320
  • Opona przednie
    110/70-17 Radialna
  • Typ hamulca tylnego
    Dwukanałowy ABS, średnica tarczy 230
  • Rozmiar hamulca tylnego
    średnica tarczy 230
  • Opona tylna
    150/60-17 Radialna

URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE

Electricals
  • Akumulator
    12V, 8Ah VRLA
  • Reflektor
    Full LED z reflektorem Auto (AHO)

    DTSi
    Bajaj DTS Technology
    Siłą napędową motocykli Bajaj jest technologia. Dzięki niej zdobywasz przewagę na resztą stawki i możesz cieszyć się bezkompromisową radością z jazdy. Jednym z elementów składających się na nasz sukces jest DTSi, czyli dwu- lub trzyświecowy zapłon cyfrowy. To zaawansowane rozwiązanie technologiczne wykorzystuje w 2, lub 3 świece zapłonowe w głowicy cylindra. Ich pracą zarządza specjalnie opracowany inteligentny moduł cyfrowy CDI, a efektem jest szybsze i bardziej dokładne spalanie, co daje więcej mocy, wyższy moment obrotowy przy  jednoczesnej optymalizacji zużycia paliwa. Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.
    GŁOWICA 4-ZAWOROWA

    Bajaj 4-Valve Technology
    Technologię 4-zaworową skonstruowano z myślą o zmaksymalizowaniu wydajności procesu spalania i wymiany mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. 4-zaworowa głowica pozwala na zwiększenie dynamiki przepływu gazów, lepsze i szybsze oczyszczanie komory spalania z powstałych w wyniku efektu spalania produktów.  
    I) Zwiększa ilość dostarczanej mieszanki powietrza z paliwem.
    II) Ułatwia stopniowe rozprowadzanie gazów wewnątrz komory optymalizując proces spalania.
    III) Konstrukcja o dwóch zaworach wlotu i dwóch zaworach wydechu poprawia przepływ w silniku.
    IV) Mniejsze i lżejsze zawory w porównaniu do standardowego silnika umożliwiają wyższe prędkości obrotowe i podniesienie osiągów.
    Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.

    ExhausTEC
    Bajaj ExhausTEC Technology
    Skrót TEC w nazwie ExhausTEC oznacza specjalną komorę rozprężną, której zadaniem jest uzyskanie wyższego momentu obrotowego - dodatkowa komora, inaczej zwana rezonatorem, o optymalnej i dyskretnej lokalizacji w układzie wydechowym pojazdu, zapewnia wyższe wartości odpowiadającego za dynamikę jazdy momentu obrotowego przy niższych i średnich obrotach silnika. Dzięki tej technologii wrażenia z jazdy ulegają poprawie, Silnik pracuje bardziej płynnie, a zużycie paliwa jest maksymalnie wydajne. Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.

    Inteligentny moduł CDI
    Bajaj Intelligent C.D.I Technology
    Inteligentny kondensatorowy układ zapłonowy stworzony został, by w sposób ciągły wykrywać zmiany prędkości obrotowych i powracające obciążenie na silniku. Dzięki temu potrafi w czasie rzeczywistym regulować odpowiednie moment wyzwolenia zapłonu. Współpraca inteligentnego modułu CDI z TRICS III skutkuje optymalnymi czasami zapłonu przy różnych obrotach silnika, co daje efekt płynnej i optymalnej pracy silnika oraz ekonomicznej jazdy. Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.
    Zawieszenie Nitrox
    Bajaj Nitrox Suspension Technology

    Klasyczny amortyzator motocyklowy działa na zasadzie amortyzującej sprężyny i tłumienia hydraulicznego. Taki układ spełniał swą rolę przez długi czas, jednak motocykliści domagają się większej efektywności i połączenia komfortu ze stabilnym prowadzeniem. Progresywna sprężyna amortyzatora pozwala na odpowiednią reakcję na nierówności nawierzchni jednak klasyczne tłumienie hydrauliczne zbyt późno wkracza do akcji. Przyczyną tego zjawiska jest obecność niewielkiej ilości powietrza w klasycznym tłumiku hydraulicznym, która powoduje pienienie i upośledza stabilne działanie tłumienia hydraulicznego. W układzie Nitrox, wysoko sprężony azot w oddzielnym zbiorniku pomaga zniwelować te wady. Uzyskane jest w ten sposób skuteczne początkowe działanie tłumiące, a w konsekwencji bardzo płynna jazda, zwłaszcza po niewielkich pofałdowaniach. Zewnętrzny zbiornik pozwala tez na lepsze chłodzenie gazu, co wpływa dodatnio na znacznie większą stabilność pracy amortyzatora, nawet w ciężkich warunkach.
    Zapłon trzyświecowy

    Przełomem technologicznym jest zapłon trzyświecowy, który wprowadza technologię DTS-i na najwyższy poziom. Wykorzystywane w nim trzy świece zapłonowe zapewniają najlepszą pracę i wydajność procesu spalania, a tym samym uzyskiwania energii potrzebnej do napędu w swojej klasie. Praca potrójnego zapłonu kontrolowana jest przez moduł ECU, który zarządza pracą całego silnika. Daje to o 50% szybsze i bardziej zoptymalizowane spalanie w warunkach częściowego obciążenia. Wynikiem zapłonu trzyświecowego są niedoścignione osiągi i maksymalna ekonomika paliwowa, a także obniżona emisja. Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.
    Zapłon dwuświecowy

    TRICS III, inaczej układ sterowania zapłonem reagujący na przepustnicę. Jest to inteligentny układ, który dostosowuje się do zmiennej charakterystyki jazdy w czasie rzeczywistym. Pomaga w utrzymaniu stabilnej równowagi pomiędzy osiągami zapewnianymi przy niskich i średnich obrotach oraz maksymalną mocą w ich górnym zakresie. Nieważne, czy na stromym podjeździe, czy na wąskiej drodze, dzięki temu rozwiązaniu parametry spalania zawsze pozostaną optymalne. TRICS II to jedna z wielu opatentowanych przez firmę Bajaj technologii.
    DTSi

    Bajaj DTS Technology
    Siłą napędową motocykli Bajaj jest technologia. Dzięki niej zdobywasz przewagę na resztą stawki i możesz cieszyć się bezkompromisową radością z jazdy. Jednym z elementów składających się na nasz sukces jest DTSi, czyli dwu- lub trzyświecowy zapłon cyfrowy. To zaawansowane rozwiązanie technologiczne wykorzystuje w 2, lub 3 świece zapłonowe w głowicy cylindra. Ich pracą zarządza specjalnie opracowany inteligentny moduł cyfrowy CDI, a efektem jest szybsze i bardziej dokładne spalanie, co daje więcej mocy, wyższy moment obrotowy przy  jednoczesnej optymalizacji zużycia paliwa. Więcej informacji znajdziesz w sekcji wideo, w dziale technologia.



tel. (91) 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl


GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl